Laundrosaurus Photograph- Limited Edition of 25

United Kingdom  Photography, Digital on Paper Size 84.1 W x 84.1 H x 0.3 D cm


 

Beste cursist,

Je stond afgelopen seizoen ingeschreven voor één of meerdere cursussen en kijkt als het goed is terug op een fijne en leerzame periode bij mij in de studio.
Ook ik kijk terug op een goed seizoen van 2023.
Helaas staan er dit seizoen geen fotoreizen op de planning in september en oktober, maar met het aanhoudende extreme weer, de zeer actieve vulkaan en de enorme bosbranden, ben ik hier wel blij om.

Graag had ik je via deze email het nieuwe aanbod van 'De blik van de fotograaf' aangeboden, maar omdat de start van het nieuwe seizoen van 2024 samenvalt met de start van mijn zwangerschapsverlof zet ik voorlopig geen nieuw aanbod uit.

Ik wens je veel plezier met de fotografie en als het je leuk lijkt om met je mede cursisten in contact te staan, dan kan dat via je eventuele groepsapp of je deelt je fotowerk via de blog. Graag alleen wetransfers versturen naar dit email-adres. Overigens publiceer ik werk op de blog maar geef ik geen inhoudelijke feedback op je werk. Dit komt natuurlijk omdat er geen cursus is.

Wie nog geniet van een fijne na zomer wens ik nog een mooie periode toe. Zodra er nieuw voorjaarsaanbod bekend is, wordt je door middel van een email op de hoogte gebracht.

Blijf beeld creëren, geniet van je hobby en wie weet tot een volgende keer.

Groeten,
Luciana Caputo